Friday, March 13, 2009

SPM?? In English??ok??

Keputusan SPM baru je keluar semalam..Alhamdulillah (Thank you Allah..)and congratulation to all excellers..NIK Nur Madihah yang memperoleh 19 1A dan 1 2A dari Sekolah Menengah Agama Arab Maahad Muhammadi (Perempuan), Kota Bharu, Kelantan ..manakala pasangan kembar, Rohamina dan Rohaisha Jamil memperoleh 11 A1 dalam peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM)... Selalu baca al-Quran selain selalu solat hajat resipi kejayaan dua beradik.. Katanya, dia dan adiknya yang duduk bersebelahan dalam kelas sering berbincang dan mengulangkaji pelajaran di rumah, selain mengikuti tuisyen yang dianjurkan sekolah. Kata mereka..

"Selain solat hajat memohon kepada Allah bagi memudahkan mengikuti pelajaran dan mendapat kejayaan cemerlang, kami memfokuskan tumpuan di dalam kelas bagi memastikan setiap mata pelajaran yang diajar guru difahami.

Tahniah sekali lagi..Untuk adik2 yang kurang berjaya..Wutever it is..This is not the End of ur LIFE...NAk Seribu Daya~..still got lot of alternative untuk kita berjaya..salah satu nya, 9/10 daripada rezeki di dunia ini datangnya dari perniagaan(BUSSINESS..hehe)..so, try to achieve it ..All the best Yie!!...Selamat datang ke Universiti..(",)


p/s: NAk kaitkan ngan statistik gred A dalam semua mata pelajaran, meningkat 24.05 peratus berbanding 5,060 pada 2007..bagus!! tapi hopefully bkn disebabkan grade lulus yang direndahkan..demi kemasylahatan generasi ruhul jadid di masa hadapan~

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails

Imaging Diagnostic & Radiotherapy on the blocks.

Imaging Diagnostic & Radiotherapy on the blocks.
memory remains~keep in touch